Forum WSKG MTB Team Strona Główna WSKG MTB Team

BYLO BARDZO FAJNIE

Andrzej mtb

PostWysłany: Nie 21:29, 20 Lip 2008    Temat postu:

Very Happy No i drużynowo poprawa - 26 miejsce! Dzisiaj drużynowo byliśmy na 17 miejscu! Laughing

Kasia

Dołączył: 27 Paź 2007

Skąd: Gostynin

PostWysłany: Nie 21:38, 20 Lip 2008    Temat postu:

Ewa, Sadłecka nam dziś popsuła generalke Exclamation Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Moluś

Skąd: Włocławek - Michelin

PostWysłany: Pon 6:51, 21 Lip 2008    Temat postu:

Wstając wczoraj rano i widząc jaka jest pogoda moje chęci co do startu były mieszane. Nawet makaron nie wchodził mi jak zwykle Very Happy . Dopiero tuż przed rozpoczęciem wyścigu, wychodzące za chmur słonko dodało mi wiele energii. Wystrzeliłem jak zwykle, gnając do przodu ile sił w nogach, aby wjeżdżając do lasu zająć już dobrą pozycję. Jednak po kilkuset metrach poczułem kryzys Sad . Myślałem, że to już lipa, że dziś już za wiele nie zdziałam. Jednak sił dodał mi nie kto inny jak Tomek, który krzyknął nagle do mnie "No chociaż raz Cię zdogoniłem" Twisted Evil . Jechaliśmy wspólnie chyba do końca asfaltu. W lesie poczułem świeże siły, pewnie były to uwalniające się z makaronu węglowodany Smile . Nie patrzyłem już do tyłu tylko gnałem do przodu wyprzedzając wiele osób, które bały się błota, kałuż itp. Trasa była przepiękna, niczym w Supraślu. Niczego nie brakowało. Były górki, szybkie zjazdy, kałuże, błotko, wszystko czym charakteryzuje się wyścig MTB. A przede wszystkim piękne okolice, które pomimo szybkiej jazdy rzucały się w oczy dodawając jeszcze większego apetytu na dalszą jazdę. Na 12 kilometrze niespodzianka, o której nie wiedziałem przejazd przez miejsce startu, gdzie głośno dopingowała nas moja rodzinka Very Happy . Bardzo mi się to spodobało i uważam, że jeśli jest taka możliwość to organizatorzy powinni robić to częściej. Nawet żona Cezarego Zamany głośno krzycząc dopingowała wszystkich kolarzy Very Happy . Ostatnie 15km, tak jak zapowiadał organizator był to etap XC. Pagórkowata trasa z krótkimi i dłuższymi podjazdami oraz zjazdami dała popalić po nogach. Na szczęście cały czas czułem się świetnie i sił także wystarczyło mi do samej mety. Podsumowując jak dla mnie bardzo udany maraton. Najlepszy mój wynik życiowy (421 punktów sektorowych Very Happy ). Zbliżam się do upragnionego II sektora, który w Nidzicy pewnie zostanie zdobyty. Forma cały czas rośnie i nie mam nic przeciw aby dalej rosła. Co najciekawsze, że dopiero połowa sezonu a ja zaczynam już myśleć o następnym Very Happy . Ale się rozpisałem... teraz czekam na innych.

Na koniec gratulacje dla wszystkich za ukończenie i bardzo dobre wyniki Very Happy .

Ostatnio zmieniony przez Moluś dnia Pon 7:17, 21 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Moluś

Skąd: Włocławek - Michelin

PostWysłany: Pon 7:23, 21 Lip 2008    Temat postu:

Kasia napisał:

Nie narzekaj, po prostu była najlepsza Twisted Evil .

PostWysłany: Pon 7:27, 21 Lip 2008    Temat postu:

Suuuuuuuper trasa! Takich wiecej poproszę!!! Niektore zjazdy były dla mnie ekstremalnym przezyciem ale radochę z ich pokonania miałam ogromną!!!! Tylko jeden podjazd mnie przeraził! Nie lubię schodzic z roweru a przed nim czułam respekt! Heh, ale na fotkach widzę, ze nie tylko ja go sobie odpusciłam Smile Przez ostatni miesiąc miałam mały kontakt z rowerem a mimo to pojechało mi się dobrze. Troche mnie wkurza, ze znow tylko 4 pozycja w K3...spóźniłam się na podium 3 minuty:). Moze, gdybym nie lezała tak długo w błotku, nie zatrzymała się przy bezradnej (bo bez dętki na zmianę) kolezance i gdybym nie rozpraszała sie przystojniakami na trasie to ..... Dość zabawy! Od dzis biorę sie do roboty. Nidzica przecież tuz, tuz....
I mam nadzieję, ze znow bedziemy w tak licznym gronie bo przebywanie z Wami to ogromna przyjemność.

PostWysłany: Pon 7:30, 21 Lip 2008    Temat postu:

Kasia napisał:

A niech tam...odbijemy sobie Kasiu Smile Mnie nie stac na rywalizowanie z Nią, to przeciez zawodowiec!

PostWysłany: Pon 15:51, 21 Lip 2008    Temat postu:

Ten etap Mazovii pokazal ze mozna wytyczyc naprawde wymagajaca trase, gorki nie byly jakies straszliwe, ale madrze ulozona trasa sprawila ze niejednemu daly sie we znaki. Zmeczenie dawalo o sobie znac a tu jeszcze jakies podjazdy i zjazdy. Zaluje ze bylo tak malo blotka, ale coz jakos to przezylem. Plan wykonalem i to prawie z nawiazka. Ale to co sie nie udalo w Mławie moze uda sie w Nidzicy

PostWysłany: Pon 20:59, 21 Lip 2008    Temat postu:

Ja też muszę przyznać że trasa maratonu mi się podobała, organizacja była niezła choć brakowało takiego bufetu jak był w Powidzu. Moja forma niestety zamiast wzrastać, spada. Plecy nie wytrzymują tych nierówności. Przez ostatnie tygodnie chyba zbyt dużo treningów na szosie. Mój słaby występ popsuł mi trochę nastrój ale impreza i atmosfera w drużynie nadrobiła. Ogólnie mi się podobało w Mławie. Objechanie trasy samochodem tuż przed startem to mój nowy patent który polecam wszystkim Smile

PostWysłany: Pon 21:15, 21 Lip 2008    Temat postu:

Tomek napisał:

Objechales calutka trase samochodem - biedny samochod

PostWysłany: Pon 21:16, 21 Lip 2008    Temat postu:

Co do wyników to o swoich nie chcę za bardzo pisać. Szansa na II sektor i dogonienie Molusia gdzieś się zagubiła pomiędzy upadkami. Z prezesa robi nam się rasowy zawodnik. Forma w klubie rośnie, Artur, Paweł i Kola coraz lepiej. Drużynowo zaczynamy robić ładne wyniki, dzięki Łosiowi i Siudkowi i ich giga występom. Kasia jak zwykle druga na podium i dość niezwykle lansowała nową modę rowerową, sam się na modzie słabo znam ale to było chyba coś a'la Iron Man. Trzech naszych przejechało giga, to też postęp. No i co najważniejsze.... wyglądamy coraz lepiej na zdjęciach Smile

PostWysłany: Pon 21:21, 21 Lip 2008    Temat postu:

artro219 napisał:
Tomek napisał:

Objechales calutka trase samochodem - biedny samochod

No może nie całą, ale ostatnie kilometry, przygotowywałem się na ten ostry finish z Tobą. Paweł tylko trochę marudził bo to jego samochodem Wink.

Kasia

Dołączył: 27 Paź 2007

Skąd: Gostynin

PostWysłany: Czw 9:20, 24 Lip 2008    Temat postu:

Po maratonie w Nidzicy moi rodzice zapraszają Was na kawke/herbatke i ciacho Very Happy

PostWysłany: Czw 9:26, 24 Lip 2008    Temat postu:

Jakie ciacho Smile

PostWysłany: Czw 10:13, 24 Lip 2008    Temat postu:

Kasia napisał:

Mniam! lubię dokarmiać swoje oponki Embarassed

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WSKG MTB Team Strona Główna -> Mazovia MTB Marathon Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)